Nieuws

Nieuws? Hier stellen wij informatie beschikbaar over onze speerpunten, thema's en andere items die wij en onze partnerorganisaties van belang achten. Ook verwijzen wij door naar oorspronkelijke nieuwsbronnen waar meer informatie geraadpleegd kan worden.

We hebben onze campagne afgerond en doen met dit bericht verslag van resultaten en bevindingen. We brengen de campagne in beeld. Naast de database en de website www.dichterbijdeburger.nl (ook afgekort beschikbaar via DBDB.NL) als geheel biedt www.stichtingburger.nl (2006, ANBI) een beeld van onze eerdere activiteiten op het gebied van onze Academie (SBA), Onderzoek (SBO) en Evenementen (SBE) onderdeel waaronder ‘Café Politiek’. Wij bedanken allen die gereageerd, meegekeken en ingesproken hebben bij deze campagne, in het bijzonder de gastsprekers en zeker ook de locatiehouders die hun café, studio en bibliotheek ter beschikking stelden. Een speciaal woord van dank tenslotte voor de medewerkers bij diverse gemeenten die sneller dan gewoonlijk konden zorgen voor een prachtplek voor onze ‘Peilbus’, de ‘blikvanger’ van onze neutrale campagne.

Graag tot een volgende maal met Stichting Burger Dichter bij de burger.