Nieuws

Nieuws? Hier stellen wij informatie beschikbaar over onze speerpunten, thema's en andere items die wij en onze partnerorganisaties van belang achten. Ook verwijzen wij door naar oorspronkelijke nieuwsbronnen waar meer informatie geraadpleegd kan worden.

Stichting Burger gaat naar de burger toe in de komende periode voorafgaand aan het eerstvolgende stemmoment op 21 maart 2018. Dan staat naast uw stem voor de gemeenteraadsverkiezingen ook uw stem voor het Raadplegend Referendum over de 'Sleepwet' op de agenda. Samen met experts, voor- en tegenstanders lichten wij diverse thema's voor u uit.

Stichting Burger komt naar u toe en zoekt locaties in alle provincies voor een bijeenkomst 'Café Politiek' in de middag of de avond. Uw komst en medewerking wordt bijzonder op prijs gesteld. Uiteraard brengen wij dit alles ook graag in beeld en wordt zo ook verslag gedaan van de meningen die er toe doen: die van de burger, experts, politici, ondernemers en bestuurders.

Voor meer informatie over deze bijeenkomsten en sprekers verwijzen wij u binnenkort graag door naar ons informatieportaal waar sinds midden januari hard aan wordt gewerkt.

Voor uw suggesties, vragen en of opmerkingen neemt u hier Contact met ons op.