Maandag 23 februari 20:00 - 21:30 uur, Nieuwspoort

Sinds de crisis in Oekraïne zijn de spanningen weer opgelaaid tussen twee oude vijanden: de NAVO-landen en Rusland. Is een militaire confrontatie echt uitgesloten?

Christ Klep neemt de recente militaire geschiedenis van Rusland onder de loep en spreekt over de kracht van het huidige Russische leger. Ook kijkt hij naar het antwoord van de NAVO op de recente spanning en stelt de vraag hoe dit gaat aflopen.

Christ Klep is militair historicus, onderzoeker en gastdocent aan verschillende universiteiten.

Datum & tijd
: 23 februari 2015, 20:00 tot 21:30 uur
Locatie: Perscentrum Nieuwspoort
Prijs: € 17,50 (+ welkomstdrankje)

Voor deze bijeenkomst geldt een Montesquieu Instituut korting. U kunt de actiecode CKHCMI19 invullen en voor € 14,95 i.p.v. € 17,50 dit college bijwonen.

Aanmelding
Aanmelden kan via het aanmeldformulier op de website van Newscollege.

Komende activiteiten:
- Wo 4 feb 'Provinciale verkiezingen, landelijke strijd' - debat o.l.v. Max van Weezel