Ontdek! Europa om de hoek

In Nederland zijn er een heleboel verschillende projecten die financieel worden ondersteund door de diverse Europese fondsen. De Europese Commissie en de Nederlandse overheid vinden het belangrijk om te laten zien wat er met dit geld gebeurt. Daarom organiseren ze ieder jaar de ‘Europa om de hoek Kijkdagen’.

Een uniek kijkje in de keuken

Tijdens de Europa om de hoek Kijkdagen openen een groot aantal projecten voor jou hun deuren om te laten zien wat zij precies doen. Veel van deze projecten zijn normaal gesproken niet toegankelijk voor het grote publiek, dus grijp tijdens de Kijkdagen je kans een neem een uniek kijkje in de keuken bij een project bij jou in de buurt.

Raadpleeg hier een zoekmachine om te ontdekken welke projecten er in jou buurt hun deuren openzetten.

Bekijk hier de inforcommercial van de Europa om de hoek kijkdagen

Meer info vind je hier.