Donderdag 30 mei 2013 fietst heel Nederland naar het werk tijdens de nationale Fiets naar je Werk Dag. Deze dag brengt op een goede en leuke manier het zakelijke fietsen onder de aandacht. Wie van jouw collega’s fietsen er samen met jou naar het werk?

Dit jaar organiseert Nationale Fiets Projecten wederom speciaal voor deze gelegenheid de Fiets naar je Werk Dag op 30 mei.  Zet deze datum alvast in je agenda en probeer zoveel mogelijk collega's te enthousiasmeren om op deze dag op de fiets naar het werk te stappen.

Inmiddels is de organisatie al weer druk bezig met de invulling van deze dag. Heb je nog tips, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom. Je kunt ze mailen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. . Voor meer informatie over de fiets naar je werkdag verwijzen wij u graag door naar de website van Nationale Fiets Projecten.