Op donderdagavond 16 mei zal de voorzitter van Stichting Burger, Dirk-Jan Keijser, te gast zijn bij het radio programma ‘Avondspits’ van WNL. In dit programma van Radio 1 wordt iedere dag tussen 18:30 en 19:00 uur een maatschappelijke of politieke actualiteit aan de orde gesteld door de presentator Joost Eerdmans.

Op heldere wijze geeft de presentator hierop zijn eigen commentaar en daagt hij luisteraars uit op hem te reageren in de uitzending. Hij zoekt hierbij de grenzen op en zet de nuance overboord. In deze uitzending zal ook advocaat Sidney Smeets zich (telefonisch) bij het debat voegen. De stelling van de avond is deze keer gebaseerd op de massale burgerzoekacties naar de vermiste broertjes uit Doorn, is dit een welkome aanvulling of een obstructie in het politieonderzoek? Luister dus vanavond tussen 18:30 en 19:00 naar WNL op Radio 1. Voor meer informatie over dit programma verwijzen wij u graag door naar de website van WNL