Vanavond om 21.00 uur op Nederland begint de eerste finale van de 58ste editie van het Eurovisie Songfestival. Om 20.30 komen Songfestivalliefhebbers aan het woord en uitten hun gedachten over deze editie en voorgaande edities. Kijkt u ook?

Anouk heeft er erg veel zin in. In de Telegraaf geeft zij aan dat het een droom is die uitkomt: 'Aan het Songfestival meedoen zat al jaren in mijn hoofd'. Ze wil iets neerzetten dat anders is dan de rest, zodat haar nummer goed uit de verf komt. Het belangrijkste vindt zij dan ook dat vanavond het nummer goed overkomt op het publiek.

Bronnen:
AD.nl
Telegraaf.nl
Songfestival.nl

Dit bericht is geschreven door Stefan Zuierveld, stagiair bij Stichting Burger en partners. Dit bericht is geschreven op persoonlijke titel en is bedoeld om te informeren en eventueel om een discussie tot stand te brengen.