Op 5 juni zal gastspreker Arend Jan Boekestijn (klik hier) een college verzorgen in Amsterdam waarin hij aandacht besteed aan de komende verkiezingen in Duitsland die in september zullen worden voltrokken. Het college dat wordt verzorgd door de heer Boekestijn zal in het teken staan van de vraag ''Heeft Europa een grote toekomst achter zich?''

Het is en blijft een hot item ''Europa''. Mensen vragen zich af hoe we ervoor staan? Slagen de Europese leiders erin de euro te redden? Stel dat de euro valt brokkelt de gemeenschappelijke markt dan af? En zo zijn er nog velen vragen waar mensen mee rond lopen. Hier zal dan ook op in worden gegaan tijdens de colleges.

Wilt u nu meer informatie over de lezing? Of wilt u deze bijeenkomst zelf bijwonen in Amsterdam? Dan verwijzen wij u graag door naar de website van Arend Jan Boekestijn (klik hier). Exacte data, kosten en locatie zullen nog bekend worden gemaakt, dus houd ook de website van College Club (klik hier) in de gaten.