Op zaterdag 20 april vindt in het kader van de 'dag van de stem' een dagvullend programma (klik hier) van workshops en masterclasses plaats in de ECI cultuurfabriek in Roermond (zie hier). De kosten bedragen 40 euro (bestaande uit 25 euro voor deelname en 15 euro voor lunch) en als u wilt deelnemen aan de workshop 'Leren Rappen' komt daar nog 8 euro bovenop. Let op, bij groepen groter dan drie personen kan korting worden aangevraagd. Aanmelden kan hier.

Jessica Frembgen en Adi Kessels-de Beer van logopediepraktijk Logopédica organiseren deze dag. De populariteit van allerlei TV-programma's zoals Idols, X-factor en The Voice of Holland zijn hier debet aan. Tegelijkertijd komen ook steeds vaker bekende zangers en zangeressen zoals Frans Bauer, Adele en Jan Smit in de media omdat ze stemproblemen (hebben) ervaren.

U hoeft overigens niet te kunnen zingen of deel uit te maken van deze dag. De dag is voor iedereen die wil weten hoe u de stem beter of anders kunt gebruiken. Of u nu zingt, presenteert, acteert of gewoonweg veel spreekt. Voor meer informatie over de specifieke sprekers en uitgebreider overzicht van de inhoud van de workshops en masterclasses verwijzen wij u graag naar de website (zie bronvermelding).

Bron:
Dagvandestem