Arron Fresh organiseert iedere derde dinsdag van april de 'Dag van de gezonde schoolkantine'. Dit jaar is het thema “Samen naar een verantwoorde schoolkantine”. Het doel van deze themadag is dat schoolbesturen, ouderraden en leerlingraden nadenken over een bewust gezonde invulling van de schoolkantines.

Op diverse locaties in Nederland zullen medewerkers van het Voedingscentrum aanwezig zijn. Er is gelegenheid voor discussie over de situatie van de school en waar verbeterpunten liggen. De deelnemende scholen zijn:
- Rijnlands Lyceum Wassenaar
- Baudartius Isedoorn Zutphen
- KSH Hoofddorp
- Ring van Putten Spijkenisse
- CSW van de Perre Middelburg

Bron:
Gezondeschoolcatering.nl

Dit bericht is geschreven door Stefan Zuierveld, stagiair bij Stichting Burger en partners. Dit bericht is geschreven op persoonlijke titel en is bedoeld om te informeren en eventueel om een discussie tot stand te brengen.