De stichting Jonge Ambtenaren organiseren sinds 2007 elk jaar een bijeenkomst om jonge ambtenaren in de leeftijd van ongeveer 20 tot en met 35 jaar te inspireren. Dit jaar wordt het evenement gehouden in Arnhem met als thema ‘Jong verbindt… ... elkaar, generaties en de samenleving’. Klik hier voor het dagprogramma en hier voor de locatie.

Ieder jaar vindt dit evenement plaats in een andere stad en met een ander actueel thema. Jonge ambtenaren van uiteenlopende overheidsinstanties zullen aanwezig zijn. Het is een goede ontmoetingsplaats waarbij jonge ambtenaren worden uitgedaagd over de grenzen van hun eigen organisatie te kijken en gestimuleerd om samen te werken. Niet alleen met andere overheidsinstanties, maar ook met maatschappelijke organisaties, ondernemers en burgers.

Bovendien hebben de jonge ambtenaren de mogelijkheid om ´zichzelf uit te dagen, kennis te vergaren, ontwikkelingsvraagstukken te bespreken en hun netwerk te vergroten´. Volg hen op Facebook en Twitter door op onderstaande icoontjes te klikken.

Bronnen:
Binnenlands Bestuur