Op zondag 24 maart zal in het Nutshuis van 12:00 tot 17:00 de 21e 'Wereldreis door eigen stad' worden geopend. De toegang voor dit evenement is gratis. Deze wereldreis wordt gemaakt per bus, boot, fiets, en / of te voet langs allerlei Haagse organisaties. Vaar mee met de Ooievaart of neem een kijkje in het stadsklooster. Kortom, ontdek Den Haag in al zijn prachtige diversiteit.

“Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar”. Louis Couperus zei dit zo’n 125 jaar geleden al. En Den Haag is daarna niet stil blijven staan! Mensen met diverse religies, culturen, seksuele voorkeur,  met of zonder beperking hebben Den Haag gemaakt tot wat die nu is: een bruisende stad vol diversiteit. Overal, ook bij jóu om de hoek. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de website: www.wereldreisdooreigenstad.nl