Op 28 maart organiseert SECEUR een kennisevenement voor de non-profit sector in de Erasmus Universiteit Rotterdam. Dit evenement is van 19:00 tot 21:00 en heeft een aansluitende borrel. Het bijwonen ervan is geheel kosteloos.

Reorganisaties, teruglopende subsidies en een economische crisis overschaduwen Nederland. tijdens deze kennissessie probeert SECEUR in samenspraak met de aanwezigen een antwoord te vinden op de volgende vraag: Hoe kunnen non-profit organisaties relevant blijven in de dynamische 21e eeuw?

De sprekers van de avond zullen onder andere zijn: Prof. dr. Rob van Tulder is hoogleraar International Business-Society Management aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van verscheidene boeken over dit onderwerp. Tevens is hij medeoprichter van de Business-Society Management afdeling en academisch directeur van het Partnership Resource Centre; Prof. dr. Lucas Meijs is hoogleraar Strategische Filantropie bij het Erasmus Centre for Strategic Philanthropy en de Rotterdam School of Management; en Drs. Kristel Logghe is voorzitter van stichting Social Powerhouse. Een stichting die ernaar streeft sociaal ondernemers samen te brengen, om zo ideeën, vraagstukken en kennis te delen. Tevens is zij zelf succesvol als sociaal ondernemer bij onder andere De Slinger Jongeren, MoovZ en Two Get There.

Per non-profit organisatie zijn er maximaal twee plaatsen beschikbaar, het is daarom aan te raden om voor 10 maart een e-mail te sturen met een verzoek tot deelname en het programma overzicht. De aanmelding kan worden verstuurd naar: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

SECEUR is een studentenorganisatie gericht op het ondersteunen van non/profit organisaties bij voor hen relevante vraagstukken. Voor meer informatie over SECEUR verwijzen wij u graag door naar de website