Tot 9 maart is er een foto tentoonstelling van het Gemeentearchief genaamd "Koningin Beatrix & Den Haag" in het Haagse stadhuis te bezichtigen. Het Haagse Gemeentearchief heeft deze tentoonstelling meteen na de aankondiging van de troonsafstand neergezet in het Atrium van het stadhuis.

In foto’s komt haar leven als prinses en als koningin aan bod, met als rode draad Den Haag. De mooie, maar ook de trieste momenten, zoals: het overlijden van prins Claus, haar burgemeesterschap van Madurodam, haar aanwezigheid bij diverse herdenkingen, het openen van diverse gebouwen. Ook haar ontmoetingen met buitenlandse delegaties komen aan bod. Met diverse kabinetten doet ze de bordesscène op de trappen van Huis ten Bosch en natuurlijk ontbreekt ook Prinsjesdag niet.

Bron: DenHaag.nl