Ben je verantwoordelijk voor landelijk, regionaal of lokaal beleid? Werk je aan een project of programma waarbij de potentie van de samenleving kunt gebruiken? Ben je in deze tijden van bezuinigingen en een terug tredende overheid op zoek naar nieuwe oplossingen voor de complexe vraagstukken waarvoor we in Nederland staan?

Doe mee aan de eerste editie van de Burgermeester Academie en leer hoe je samen met innovatieve burgers tot een doorbraak kunt komen.

Verwar een Burge(r)meester niet met een burgervader. Onze burgermeesters zijn bijzondere burgers: pioniers en ondernemers met lef, een eigen visie en vernieuwend initiatief. Zij vormen de innovatiekracht van Nederland.

Bron: BurgermeesterAcademie