De herindeling van Nederland is een indrukwekkend verschijnsel. Of het nu gaat om het fuseren van twee of meerdere gemeente of...

Het creëren van een zogeheten Super Provincie, er komt heel wat bij kijken. Burgers zullen de gevolgen van de bestuurlijke veranderingen moeten ondervinden, of deze nu positief al dan niet negatief uit pakken.

In de komende weken willen wij u, ''de burger'', op de hoogte te stellen van de veranderingen die Nederland momenteel ondervindt. Bijvoorbeeld op het gebied van bestuurlijke schaalvergroting en wat dit voor u inhoud.

Dit bericht is geschreven door Bob Deelen, stagiair bij Stichting Burger en partners. Dit bericht is geschreven op persoonlijke titel en is bedoeld om discussie tot stand te brengen.