Vanuit onze hoofddoelstelling "het informeren en interesseren van burgers" richten wij onze aandacht ook op onze jongste doelgroep: de jeugd.

Dat de jeugd de toekomst heeft en dat deze toekomst steeds uitdagender wordt, is een feit. Veel nieuwjaarsbijeenkomsten worden besteed aan hernieuwde kennismakingen tussen volwassenen en dit jaar luiden wij het nieuwe jaar in met een jongere doelgroep. Op zondag 13 januari as.laten wij kinderen kennis maken met creativiteit en geven wij hen wat om te zien. Plaats van samenkomst is Het Nutshuis te Den Haag.

Deze bijeenkomst is thans volgeboekt. Wenst u in de toekomst ook soortgelijke bijeenkomsten samen met ons te organiseren? Graag vernemen wij dan van u via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.