Op ‘Prinsjesnacht’, de derde maandagavond in september, viert Stichting Burger haar zesde verjaardag. Aan de hand van enkele hoofdthema’s voeren we die avond, voorafgaand aan Prinsjesdag, in informele sfeer discussie in debat. U kan zich hier aanmelden (klik op lees meer) voor deze mooie avond vol discussie!

Prinsjesnacht 2012 organiseert Stichting Burger dit jaar met hulp van de hoofdsponsor Gastsprekers.NL. Stichting Burger kent u onder meer van Café Politiek en Stichting Burger (Platinum). Prinsjesnacht 2012 vindt maandagavond 17 september plaats in Het Nutshuis te Den Haag, een voormalig bankgebouw op loopafstand van het Binnenhof (Riviervismarkt 5, Den Haag).

Traditiegetrouw brengt Stichting Burger op de derde maandagavond in september tijdens Prinsjesnacht een aanvullende troonrede uit. Deze Troonrede gaat verder waar de Koningin ophoudt in haar toespraak en is opgesteld door een groep onbekende columnisten van Stichting Burger. Na Prinsjesnacht kunt u de aanvullende troonrede 2012 terugvinden opwww.stichtingburger.nl. Tot Prinsjesnacht lag er een streng embargo op het document. U kon al wel vast een voorgaande Aanvullende Troonrede inzien: 2011.

U wordt van harte uitgenodigd u aan te melden voor deze bijzondere avond. U kunt zich inschrijven via   Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. dan wel via de sociale media waarmee dit bericht u bereikt.